The adventures of Sheik Tim .............. - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu The adventures of Sheik Tim .............. - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu

The adventures of Sheik Tim ..............

Door: Merit

Blijf op de hoogte en volg Herve & Merit

08 Juni 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Lieve allemaal (al ken ik de meeste van jullie nog niet ;-)),

Ik ben nu bijna 3 maanden en daarom vindt mijn mamma dat ik zelf mag vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt de afgelopen tijd.

Laat ik beginnen bij moederdag; pappa en ik hebben mamma erg blij gemaakt met een heel speciaal kadootje. We hebben een ketting gemaakt van een lichtblauw touwtje en een speciale hanger van papier. De hanger was in de vorm van een hart.

Hierop heeft pappa geschreven dat wij, mamma's mannen, het te moeilijk vonden om een echte ketting met hanger uit te zoeken, maar dat mamma er zelf eentje mocht kopen. In de ketting hadden we geld geplakt hiervoor. Mamma was er erg blij mee, zie foto's , en heeft intussen een ketting uitgezocht.

De week van moederdag was trouwens mijn grote liefde er ook :-) TANTE VIEV....... Ik heb heel veel met haar geknuffeld en ze heeft me elke nacht een fles gegeven (dank van pappa en mamma is groot).
Verder hebben we ook geshopt; ik word al een echte kenner op dat gebied want zowel tante viev als mamma kunnen dat erg goed. Ik vind het erg leuk om 17 juli weer met tante viev te knuffelen, dus tante viev tot gauw.

Naast de gebruikelijke dagelijkse dingen zoals eten, slapen, schone broeken, in bad :-) en spelen met pappa en mamma, heb ik de afgelopen tijd ook wat bijzonderdere avonturen beleefd.

Ik heb voor het eerst in een vliegtuig gezeten! We zijn een weekend naar Qatar, Doha geweest omdat pappa een hockey-toernooi had. We hebben gelogeerd bij Eric, Manon, Elise en Mathijs. Het was allemaal erg gezellig.

Het vliegen beviel me goed; op de heenweg heb ik alleen maar geslapen (zo saai is vliegen nou ;-)) en op de terugweg heb ik ook wat om me heen gekeken. De stewardessen vonden mij allemaal erg leuk, dus op de terugweg heb ik ook nog naar ze gelachen :-).

Omdat het zo goed is bevallen kijk ik erg uit naar onze vakantie in Nederland over ruim 5 weken. (mamma en ik komen 17 juli aan en we blijven 3 weken).

2 weken geleden ben ik voor het eerst naar een feestje geweest en ik heb ervoor gezorgd dat ik erg lang wakker mocht blijven.

(noot mamma: hij ging gewoon niet slapen; zal hij van zijn vader hebben; een echte den Teuling dus, want als er feest is zijn ze erbij ;-)).

Omdat ik zolang op ben geweest en wederom veel aandacht kreeg van vooral de vrouwen, was helaas wel mijn zo goed als doorslaap ritme weer even weg en heb ik mamma weer een aantal nachten wakker gehouden.
Gelukkig slaap ik nu weer van 23.30 tot een uur of 6.00 en dan geeft pappa mij mijn ontbijt opdat mamma nog een uurtje kan slapen.

Tot slot mijn laatste spannende avontuur; ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst in een zwembad gelegen. De eerste keer vond ik het water wat koud en eigenlijk vond ik het ook wel een beetje griezelig, maar de tweede keer vond ik het al veel leuker. (misschien vond mijn pappa het nog wel leuker dan ikzelf, dat samen zwemmen). Ik ga gewoon het liefst met mijn zwembroek aan (voor de foto anders heb ik hem niet aan) in een warm bad.

Veel plezier met het lezen en het bekijken van de foto's en wellicht tot ergens in juli/augustus.

Dikke knuffel,

Tim

  • 08 Juni 2009 - 15:15

    Herve:

    Lieve Tim, Het tijgerpak is echter alleen voor de carnaval!! Leg svp maar aan je moeder uit.

    pappa

  • 08 Juni 2009 - 17:48

    Marij:

    Hoi lieve stoere Tim,

    Wat een kerel ben jij al zeg. Ik hoop dat je me zeker een knuffel brengt als je in Nederland bent.
    Wel lekker slapen in het vliegtuig hè. Dan kan dat tijgerpak nog net. Voor de rest geef ik je papa écht gelijk. Maar ja wat wil je, jouw mama weet eigenlijk ook niet zoveel van carnaval hè.
    Dikke knuffel ook aan papa en mama van tante Marij.

  • 08 Juni 2009 - 21:02

    Suusje:

    Lieve Tim,
    trek je niets aan van al het commentaar op je Tiger pak... je mama en ik weten wel beter... en voor carnaval krijg je echt nog wel iets moois... Ik had gehoopt je snel te leren kennen maar ik vrees dat ons NL schema iets anders ligt...
    xXx
    Suus...

  • 08 Juni 2009 - 21:57

    Aniuschka:

    Lieve Tim, wat ben jij een lekker mannetje om te zien!! Met of zonder tijgerpak :-)) Ik hoop dat wanneer je in Nederland bent je tijd hebt om te komen kennismaken met onze Gabrielle. Bedje, badje, slabben, luiers en andere babybenodigdheden zijn aanwezig.... We zouden het ontzettend leuk vinden als je een gaatje in je schema voor ons kan vinden. Blijf lekker groeien en bloeien, maar gun papa en mama soms ook een beetje rust.
    XXXXXXXXXXXX
    Aniuschka - Ben & Gabrielle (inmiddels 19 maandjes oud)

  • 09 Juni 2009 - 10:11

    Jeroen En Collette :

    Heeeey stoere neef!

    Zo klein en dan al z'n spannend leven!! ik vind het jammer dat ik je niet zie als je in Nederland bent (wat zal jij het koud krijgen haha)
    Maar als alles goed gaat zie ik je een daarna bij jou thuis ik ben erg benieuwt naar je huisje, je kamer en je speel hoek!

    hele dikke kus Ome Jeroen en Tante Klet (zoals Tygo dat zei toen hij klein was)

  • 10 Juni 2009 - 09:44

    Maud:

    Jij geniet van het leven,Tim, dat is duidelijk! Ik verheug me er zeer op je binnenkort in de ogen te kijken, je te leren kennen. Mooi te horen dat jullie zo blij zijn met elkaar.
    veel liefs van Maud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herve & Merit

het Expat-leven is verukkeluk.......

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 560
Totaal aantal bezoekers 70178

Voorgaande reizen:

06 September 2009 - 11 Oktober 2010

Home back home.....

28 Juni 2008 - 07 September 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

De reeds veranderde dingen en wat nog komen gaat

09 Oktober 2010 - 30 November -0001

Ghana here we come

21 Maart 2012 - 30 November -0001

Tanzania here we come.....

Landen bezocht: