De reeds veranderde dingen en wat nog komen gaat - Reisverslagen van Herve & Merit den Teuling - WaarBenJij.nu De reeds veranderde dingen en wat nog komen gaat - Reisverslagen van Herve & Merit den Teuling - WaarBenJij.nu

De reeds veranderde dingen en wat nog komen gaat

Lieve allemaal,

Voor wie het nog niet heeft opgemerkt, zijn we intussen verhuisd van Haarlem naar Nieuwerkerk ad IJssel.

Adres: Fam den Teuling
Corellipad 14
2912 XB
Nieuwerkerk ad IJssel.
0180-795266

Herve is intussen aan een nieuw project begonnen in Tamale, Ghana.

Van 1 juni tot begin september vliegt hij met enige regelmaat heen en weer, maar vanaf begin september wordt het 8 weken Ghana, 2 weken vakantie thuis, 8 weken Ghana etc....

Aanvankelijk was ik niet erg te porren om te verkassen naar Ghana. Redenen oa de 'slechtere' leefomstandigheden en het net hebben gekocht van een nieuw huis.

Intussen hebben Tim en ik diverse weken 'gezellig' met zijn tweeen doorgebracht en kwam/komt papa af en toe ook logeren. Hierdoor ben ik toch opeens veel meer te porren om begin volgend jaar te verkassen naar Ghana (niks veranderlijker dan de mens/vrouw ;-)).

Voor alsnog is de planning dat Tim en ik, al dan niet met een tussenstop van een paar dagen in Rabat (Marocco) op 12 oktober in Tamale gaan arriveren om naast het vieren van de verjaardag van papa eens goed rond te kijken met als doel om begin 2011 in Ghana te gaan wonen.

Volgende week maandag gaan we met het hele gezin lekker op vakantie naar Turkije, dus voor nu iedereen een fijne dag en tot horens, lezens of ziens :-)!