Oude/nieuwe contactgegevens - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu Oude/nieuwe contactgegevens - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu

Oude/nieuwe contactgegevens

Door: Merit

Blijf op de hoogte en volg Herve & Merit

08 Oktober 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Lieve allemaal,

Lang leve het moderne internet leven;

We zijn weer ' thuis' cq verhuisd en dan is/was het de gewoonte om adreswijzigingen te sturen.

Aangezien zo goed als al onze familieleden, vrienden en bekenden op de maillinglist van deze site staan (en ook braaf al onze berichten lezen ;-)) hierbij onze oude/nieuwe contactgegevens:

Herve, Merit en Tim wonen op het oude adres, te weten Charta 77 Vaart 156, 2033 BJ te Haarlem.

Nieuw telefoonnummer (dat het ook al doet) 023-7525925.

Oude NL-mobiel van Herve: 06-54291114
Nieuwe NL-mobiel Merit: 06-26653336.

Op 31 oktober wordt de housewarming gehouden/ de verjaardagen van Herve en Merit gevierd.

Vanaf 14.00 uur is een ieder van harte welkom. Laat wel ff weten of je al dan niet aanwezig zult zijn per mail?

That's all folks; tijd om nog eens wat dozen uit te pakken en hier en daar een likje verf te plaatsen voor mij.

Liefs Merit

• 08 Oktober 2009 - 13:46

Aniuschka:

Hoi Lieverds,
    In antwoord op je adreswijziging: Welkom thuis!! Wordt het in ieder geval makkelijker jullie te bezoeken. Zonder vliegtickets en zo :-) Over 31 oktober moet ik nog even overleggen met mijn thuisfront maar lijkt me wel een prima plan!

• 08 Oktober 2009 - 14:13

Marij:

Hoi Merit,

Je vertelde al zoiets op Jopies verjaardag. Wij vieren onze trouwdag met een etentje met de kids. Moet even kijken hoe we overdag zitten.

Liefs en een dikke knuffel voor Tim.

x Marij

• 08 Oktober 2009 - 16:16

Maud:

mooie foto's weer! helaas kan ik jullie niet begroeten op jullie housewarming party, maar ik hoop dat we binnenkort in a'dam een afspraak maken, zodat ik Tim kan leren kennen. veel liefs, maud