Holland here we come again ;-)! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu Holland here we come again ;-)! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu

Holland here we come again ;-)!

Door: Merit

Blijf op de hoogte en volg Herve & Merit

19 Augustus 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Lieve allemaal,

Zoals wellicht al bekend, zijn we begonnen met het aftellen van de dagen.

Op 7 september zijn we weer even in NL, om na een lange vakantie op 1 oktober weer aan te treden in het Nederlandse regiem.

Nog 2,5 weken het een en ander voorbereiden qua verhuizing (meeste wordt gedaan door het verhuisbedrijf al moeten we het een en ander uitzoeken aangezien we nooit alles kwijt kunnen in Haarlem. Een gedeelte blijft ingepakt), maar vooral vanaf hier regelen dat het huis in Haarlem beschikbaar is en dat er bijvoorbeeld internet en telefoon is.

Qua afscheid nemen in Abu Dhabi valt het wel mee. Er zijn nog veel mensen op vakantie, het is te warm en dit weekend begint de Ramadan; kortom relatief 'weinig'aan te doen.

Samengevat komt het er op neer dat we 7 september op Schiphol staan. Van 12 tot en met 28 september verblijven we in Turkije en we hopen op 1 oktober in Haarlem terecht te kunnen al loopt de officiele opzeggingstermijn tot 1 november.

Iedereen die het leuk vindt om kennis te maken met Tim, kan gerust contact opnemen na 1 oktober; we zijn als het goed is (je weet het nooit zeker in expat-land) een aantal maanden in NL.

Liefs,

Merit

• 19 Augustus 2009 - 06:23

Twan:

Hee Merit,

We gaan elkaar precies mislopen: 4 september komen mijn verhuizers in Nederland, 9 september zetten ze mijn spulletjes in 't nieuwe huis in Zwitserland.

Maar och, Zwitserland is natuurlijk niet zo ver van Nederland als Abu Dhabi.

• 19 Augustus 2009 - 15:07

Suus:

wat zal Tim het koud krijgen ;)

• 20 Augustus 2009 - 15:30

Maud:

Ik verheug me erop Tim te leren kennen! liefs aan jullie, Maud

• 22 Augustus 2009 - 15:52

Rick En Ysolde:

hey hey,
    dat gaat wel even snel dan he!
    maar wij vinden het wel heeeeeel gezellig hoor ;)
    en dan zien we jullie snel want tim zal zijn winter trui hard nodig hebben!!!!
    tot gouw dikke kus voor jullie 3en

• 31 Augustus 2009 - 08:08

Mary Schrijvers:

Hoi Merit !

da's nou jammer, lopen we elkaar net mis in Dubai ! Ik ga er op 11sep heen voor m'n werk > jullie zijn dan net weg. Jammer jammer, had me leuk geleken om elkaar daar te zien.
    Succes met alle voorbereidingen naar Nederland en alvast een fijne vakantie gewenst.

groetjes,
    je nichtje Mary

• 10 September 2009 - 13:53

Martijn:

Ha Merit & family,

Leuk dat jullie weer wat dichterbij zijn ! Heb nu zelf even vakantie tot 21 september; maar na 1 oktober heb ik vast ook wel tijd...

Grtn,
    Martijn

• 07 Oktober 2009 - 18:31

Kristel:

Hoi Merit,

heb jullie weblog even opgesnord want hoorde dat jullie weg zijn. Blijft herve wel voor BAM werken en is het tijdelijk of gaat hij ook bij het bedrijf weg? Groetjes Kristel (uit fujairah)