Foto update Tim & Oma & Opa (en pappa en mamma) - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu Foto update Tim & Oma & Opa (en pappa en mamma) - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu

Foto update Tim & Oma & Opa (en pappa en mamma)

Door: Merit

Blijf op de hoogte en volg Herve & Merit

27 April 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Lieve allemaal,

tijdje stil geweest, maar hier alvast een heleboel foto's en over het algemeen spreken ze voor zichzelf.

Oma den Teuling is 18 dagen op bezoek geweest van 14 maart tot 1 april (geen grapje) om ons de eerste weken wat op gang te helpen. We zijn haar hier erg erkentelijk voor en vooral Tim mist sinds zij weer is vertrokken de vele verhaaltjes en knuffels. Zelf heb ik een heleboel nuttige tips gekregen en dingen geleerd. (wist niet dat het bijvoorbeeld zo eenvoudig is om met een kinderwagen een roltrap op en af te komen :-)).

Na een week of 3 als gezinnetje, is gisteren opa Schrijvers, na een verblijf van een dag of 6, weer naar huis gegaan. Ook dit was erg geslaagd en opa Schrijvers heeft aan ons laten zien/horen hoe een lage oude stem de darmen stimuleert. Vooral Tim was hier erg blij mee, maar wij ook wel (scheelt veel krampjes en nu snapt Tim ook al wat Latijn).

Samenvattend hebben we drukke maar ook erg gezellige weken gehad en Tim groeit en bloeit. Inmiddels is hij een centimeter of 57 en voor zover we weten ergens tussen de 5.5 en de 6 kg. Kortom een gezonde 'Hollandse' jongen/baby.

7 Mei komt tante Vivienne een weekje op bezoek, dus dat wordt ook erg gezellig.

Liefs Merit & Herve & Tim.

• 27 April 2009 - 10:17

Ysolde:

hey merit herve en tim,

wat zien jullie er goed uit!
    leuke foto's en ik hou jullie zo even goed in de gaten ;)!
    lekker dat het goed gaat met tim.
    ik mail je binnen kort weer even.
    hier gaat alles lekker we zitten weer druk in het nederlandse leven (werken dus, geen koffie ;) haha)
    xxx ysolde en de groetjes van rick natuurlijk ook

• 27 April 2009 - 11:26

Maud:

prachtige collectie! te gekke tim...
    veel liefs, maud

• 27 April 2009 - 16:22

Suusje:

he lieverds,

dank voor alle mooie foto's, vind het erg jammer dat we niet snel kunnen komen kijken... maar we hopen dat we elkaar zo snel mogelijk kunnen zien!!!
    liefs ons

• 28 April 2009 - 07:49

Vivienne:

Hallo lieve allemaal!

Net de nieuwe foto's bekeken nou opa staat er puik op!
    Maar dat kan natuurlijk niet anders met zo'n knappe klein zoon!
    Ik ben inmiddels de dagen aan het aftellen voor dat ik hen kan knuffelen!
    Tot gauw xxx viev

• 29 April 2009 - 07:09

Aniuschka:

Hoi Lieve Merit, Herve en Tim,
    Jullie zien er alle 3 patent uit... en lekker gekleurd. Ik ben blij om te horen dat alles verder zo goed gaat. Heel veel plezier en geluk met het kleintje. Misschien zien we Tim nog als jullie weer eens in Nederland zijn..

XXXXXXXjes Aniuschka - Ben & Gabrielle

• 01 Mei 2009 - 06:02

Jeroen En Colette:

Hallo lief gezinnetje,

Als ik de foto's zo zie doen jullie het super goed met z'n drietjes. Heel knap zo ver van 'huis'.

Jullie zien er goed uit! Alleen gaat jullie kleding stijl wel erg achteruit???? Tim leek er ook al niet te blij mee 'mama in Boerka" haha

Zorg goed voor elkaar!

hele dikke kus ons