Kleine updat van de stand van zaken - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu Kleine updat van de stand van zaken - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu

Kleine updat van de stand van zaken

Door: Merit

Blijf op de hoogte en volg Herve & Merit

25 Juni 2012 | Tanzania, Dar es Salaam

Lieve allemaal,

Wellicht iets wat jullie niet verwachten, maar Tim en ik zijn 10 juli as. weer terug in Nederland voor een paar maanden (vermoedelijk tot eind oktober).

Reden hiervoor is dat de arts hier in Tanzania heeft aanbevolen om uiterlijk met 28 weken zwanger naar NL retour te gaan om te voorkomen dat er onnodige risico´s worden genomen.

Een tweede reden is dat Tim vakantie heeft van school en alle vriendjes en vriendinnetje reeds vertrokken zijn. Hij begint zich te vervelen en zijn mama is momenteel niet fit genoeg meer om de hele dag te stoeien, voetballen, hockeyen ed.

Het grootste gedeelte van jullie allemaal zien we waarschijnlijk pas in augustus omdat je vast allemaal van jullie welverdiende vakantie gaan genieten, maar ik hoop jullie allemaal te zien en of te spreken binnen de periode dat we in NL zijn.

Herve komt helaas pas naar NL vlak voor de bevalling en zijn vlucht is onder voorbehoud geboekt op 10 september, dus hij is van 11 september tot 7 oktober ook van de partij.

Dikke kus,

Merit en Tim (en een heel klein kusje van de baby, waar het overigens prima mee gaat.)

• 25 Juni 2012 - 08:26

Marij:

Hoi allemaal,

Inderdaad eerder dan verwacht, maar wel leuk. We zien jullie zeker in augustus bij Pierre en Jopie.
    Liefs, John en Marij

• 25 Juni 2012 - 09:18

El En Wal:

Hallo Hervé, Merit en Tim,

Vervelend voor jullie allemaal, maar vooral voor Hervé, zo lang weer uit elkaar, maar het is voor het goede doel, dat helpt vast een beetje. We zien elkaar vast ergens, wie weet, gezellig.

Groetjes, Wal en El

• 26 Juni 2012 - 10:15

Aniuschka:

Hoi lieve Merit,

dat is inderdaad eerder dan verwacht maar de gezondheid van jou en de baby gaat voor.
    Wel balen dat jullie Hervè nu weer zo'n poos niet meer zien. Ik hoop dat we in de vakantieperiode nog eens kunnen afspreken.

Voor nu geniet nog even van je verblijf (en de zon) daar. En een veilige vlucht terug naar Nederland.

Groetjes en een dikke knuffel voor jullie allemaal,
    Aniuschka - Ben & Gabriëlle

• 04 Juli 2012 - 19:52

Anja En Gertjan:

Hoi Merit en Herve,

Wat een ongewone verhalen hebben jullie. Wat zal het lastig zijn om de locals op een goede manier te benaderen omdat het zo'n totale andere wereld is.

Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag tegen alle verwachtingen in een lekkere zomerdag. WIj hopen dat er nog vele van deze de komende periode gaan volgen. Er zijn diverse mensen die erop wachten.

Zelf afgelopen weekend de vouwwagen opgezet. Tja wij moeten dat nog zelf doen. Zaterdagmorgen vol goede moed in de auto gestapt om negen uur. Om 15:15 kwamen we uiteindelijk op de camping aan (250 km) verder. Eerst lang stil gestaan bij Utrecht vanwege ongeval tussen Utrecht en Amersfoort. BOven op de brug bij het Amsterdam Rijnkanaal kreeg ik door dat de A 12 naar Arnhem nog wel door reed. Kaart erbij, en een grote gok. Die pakte goed uit. Totdat ik bij Arnhem reed en hoorde dat er file stond bij Staphorst en vanwege de TT bij Assen. Nou lekker precies waar wij opaan koersde. Voor Zwolle een bak koffie bij tankstation gehaald en tevens even de wegenkaart bewonderd. Nou dan maar secundair richting Ommen en dan omhoog naar Emmen. Bij de afslag van Ommen ik voorgesorteerd. Hoor ik dat alle files opgelost waren. Zo dat was goud, weer gauw de snelweg op. Drie minuten later waren we "gevangen" in een gigantische file. Tja echt achterhalf uur stil gestaan. Gelukkig was het mooi weer. Iedereen uit de auto. Gezellig gebabbeld met diverse mensen. Als je dan de gillende sirense van de ambulances voorbij hoort gaan aan de andere kant dan ben je weer blij dat wij daar niet in liggen. Dat relativeert het weer geheel.

Maar goed het staat het was er prachtig weer voor.

Hartelijke groet van ons alleen hier
    of te wel van corellipad vier

• 10 Juli 2012 - 14:22

HELLO: