Nog maar een paar dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen

Door: Merit

Blijf op de hoogte en volg Herve & Merit

05 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Het is bijna zover :-)!!! Over een paar dagen vliegen Tim en ik voor de eerste, en zeker niet de laatste keer,naar Tamale in Ghana. Na een uur of 7 vliegen, komen we zaterdagavond aan in Accra (de hoofdstad van Ghana). De volgende ochtend vliegen we te vroeg in de ochtend door naar de eindbestemming Tamale alwaar we eindelijk worden verenigd met Herve.

Naast het bij elkaar zijn als gezinnetje is het reisdoel 2-ledig.

In de 1e plaats gaan we kijken of Ghana bevalt om te gaan wonen voor een jaar of 2 en als het bevalt ook gelijk kijken waar we zouden kunnen gaan wonen (qua wijk in Tamale en qua woning).

Daarnaast gaan we als vakantie tracken/cultuur opsnuiven (met het openbaar vervoer); Dat wil zeggen, afzakken van Tamale naar Accra om onderweg het land te bekijken (met de lonely planet onder de arm). Zo willen we 2 wild-life parcs gaan bekijken evenals een krokodillen-farm en nog een aantal nader te bepalen bezienswaardigheden.

Uiteindelijk eindigd de reis met een aantal dagen strand, sunshine en zee om half november weer retour te vliegen (Tim & ik).

Uiteraard zal ik proberen verslag uit te brengen van onze belevenissen en Ghana in beeld proberen te brengen met de digitale camera.

Ik zeg dus maar zo........ tot een volgende keer!!!

Liefs Merit & Tim.

  • 05 Oktober 2010 - 18:56

    Maud:

    Het grote avontuur -- ik wens jullie veel succes, een grote portie geluk in wat je moet doen en regelen, en vooral ook de ruimte om dit allemaal tot je te nemen. Wat een kans. En heerlijk om weer bij elkaar te zijn.
    veel liefs, Maud

  • 05 Oktober 2010 - 19:01

    Rick, Ysolde En Lars:

    hey meiss.
    dit wordt weer een spannend avontuur!
    erg leuk en lekker om naar je mannetje toe te gaan.
    je had me van de week gebeld vertelde rick.
    En ik wilde je terug bellen maar het nummer in onze telefoon was nog je oude, en je heb natuurlijk een nieuw nummer en die had ik nog niet opgeslagen :$ dus mail me die ff dan bel ik je donderdag!
    hele dikke kus van ons!

  • 06 Oktober 2010 - 07:31

    Aniuschka:

    Hoi Merit,
    en daar ga je weer... alleen dit keer gaat het manneke mee :-) Ik hoop dat jullie daar je draai kunnen vinden. Veel succes met de huizenjacht. En top dat je dit allemaal doet. Dikke kus voor jullie alle 3.

  • 06 Oktober 2010 - 07:43

    Hannie/Harry:

    Goede reis en groeten aan je man
    H&H

  • 06 Oktober 2010 - 07:43

    Hannie/Harry:

    Goede reis en groeten aan je man
    H&H

  • 06 Oktober 2010 - 07:52

    Marij En John:

    Hoi Merit en Tim,
    Wij wensen jullie een grandioze reis en een liefdevol weerzien met Hervé.

    liefs en een dikke knuffel voor Tim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herve & Merit

het Expat-leven is verukkeluk.......

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 70261

Voorgaande reizen:

06 September 2009 - 11 Oktober 2010

Home back home.....

28 Juni 2008 - 07 September 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

De reeds veranderde dingen en wat nog komen gaat

09 Oktober 2010 - 30 November -0001

Ghana here we come

21 Maart 2012 - 30 November -0001

Tanzania here we come.....

Landen bezocht: