Sint/Kerst kado - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu Sint/Kerst kado - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Herve & Merit Teuling - WaarBenJij.nu

Sint/Kerst kado

Door: Merit

Blijf op de hoogte en volg Herve & Merit

09 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Herve komt bijna thuis voor kerst en als sint/kerst-cadeautje is bekend geworden dat het gezin binnen afzienbare tijd weer bij elkaar is, aangezien er op een nog onbekende maar relatief korte termijn een einde komt aan Herve in Ghana en wij in Nederland. Data nog onbekend evenals per wanneer we als gezin weer ergens in het buitenland gaan wonen (we weten dus ook nog niet waar) :-)!

In ieder geval wordt iedereen van ons gezinnetje hier vrolijk van. 2012 wordt een beter en ander jaar dan 2011 :-) We hebben er zin in en houden jullie op de hoogte!

• 09 December 2011 - 09:27

Colette & Jeroen:

Jeeey wat goed om te horen!!! fijn dat hij daar eindelijk weg mag!!

ben erg benieuwt waar 2012 jullie gaat brengen> geniet ervan!!

en herve vind het gezellig je weer te zien met de kerst.

groetjes kus ons

• 09 December 2011 - 09:40

Maud:

Ja, wat een cadeau! Ik wens jullie alle goeds in het volgend jaar!

• 09 December 2011 - 10:27

Aniuschka:

Hoi Merit,
    wat heerlijk om te horen! Fijn voor jullie, op welke manier dan ook maar in ieder geval weer lekker als gezinnetje samen.
    Hele fijne feestdagen en maak er wat leuks van.

Dikke kus en knuffel voor jullie alle 3,
    Aniuschka - Ben & Gabriëlle

• 10 December 2011 - 14:54

Els:

Gefeliciteerd!

• 19 December 2011 - 21:49

Mieke Vlotman:

Hoi Merit,

WAt een fijn bericht voor jullie, we wensen jullie dan ook gezellige kerst en veel leuke nieuwe ontwikkelingen in 2012, groet